Новости

Процедура оскарження результату тендеру

В сучасних умовах розвитку електронних майданчиків система ProZorro значно знизила корупційну складову в області державних закупівель. Як правило, використання тендерного порталу дає можливість обійти неприємні ситуації та замовні тендери, коли переможець відомий задовго до початку торгів.

При цьому, варто нагадати, що регулярно зустрічаються ситуації, в яких учасники торгів намагаються оскаржити їх результати. Не дивлячись на вдале функціонування системи ProZorro бути на сто відсотків впевненим у відсутності корупційних схем не можна.

Як можна оскаржити результати тендеру?

Тендерні закупки – це чудова можливість зекономити кошти, отримавши той же високий рівень виконання робіт. Це актуально відносно різних видів діяльності, починаючи з поставок електроніки та закінчуючи будівельними роботами.

У випадку, коли один з учасників або ж декілька вважають, що замовник обрав компанію, яка не гідна для виконання роботи, є реальна можливість подати скаргу. У кандидата  лише 15 днів на те, щоб підготувати доказ та оскаржити результати проведених торгів. 

Весь цей процес проводиться виключно в електронному режиму. Таким чином, можна без проблем відправити свою скаргу до органів, які відповідають за такі питання.

Важливо зазначити, що оформлення скарги – це процес, який потрібен бути виконаний згідно зі всіма нормами. Тобто, від правильного оформлення залежить те, яким буде кінцевий результат заявки. 

У скарзі варто вказати таку інформацію, як:

  • Хто є замовником – потрібно чітко визначити організатора тендеру, який провів торги, серйозно порушивши процедуру;
  • Власні данні – мова йде про інформацію, яка включатиме ім’я виконавця, посилання на його заявку, місця знаходження й так далі;
  • Посилання на тендерній лот – це потрібно для того, щоб уповноважені органи змогли швидко перейти до перегляду справи;
  • Докази – мова йде про документи та електронні матеріали, які поможуть довести правоту особи, яка відправила скаргу. Тобто, в цих даних повинна бути присутня інформація, стосовно порушень процедури зі сторони замовника, який обрав виконавця, який не відповідає критеріям;
  • Вимоги – тут мова йде про вимоги, які були зазначені в тендері та невиконані кандидатом, який став переможцем;
  • Оплата процедури – останній крок полягає в тому, що сторона, яка відправила скаргу повинна підтвердити факт оплати процедури.

У випадку, коли тендер знаходиться в активному режимі а переможець ще не був визначений, замовник має реальну можливість корегувати умови участі та інші важливі аспекти. Якщо ви хочете більш детально ознайомитись з інформацією, стосовно оформлення скарг на участь в тендерних замовленнях, ви можете перейти за посиланням https://tender.uub.com.ua/pro-prozorro/rezultat-tenderu-v-prozorro. Інформація доступна для ознайомлення кожному бажаючому. Маючи бажання, можна знайти більш детальний розбір в інтернеті, де є безліч відео на подібну тематику.

Підсумок

Не дивлячись на те, що система ProZorro понизила рівень корупції в тендерних торгах, певні випадки можуть траплятися. Саме для цього і була створена система оскарження. Все що потрібно зробити – це ознайомитися з умовами оформлення та відправки скарги відповідним органам. Ознайомившись з вищезгаданим алгоритмом, можна правильно оформити свою заявку зі скаргою та оскаржити рішення організатора тендеру.

Це особливо актуально в сучасних умовах розвитку тендерних торгів, які стали користуватися особливим попитом не лише у державних установ, але й приватних компаній.

Вам также может понравиться...